Direktlänk till inlägg 10 oktober 2017

Äntligen hemma!

Av Mia Mia - 10 oktober 2017 13:03

Äntligen hemma efter en tur till Ullared - Hittade väldigt mycket kläder till väldigt bra pris! 

Funderar på att åka dit över dagen en dag och bara handla och sen åka hem igen. Det tog 6 timmar för oss att åka hem men då stannde vi just ingenting heller några fåtal stopp. Vi stannade vid Stora Hammarsundet vid Vättern en stund, det är väldigt fint där. 


Jag förstår mig inte på vissa människor som skriver och skriver hela tiden...måste jag vara tillgänglig 24/7 för att folk ska bli nöjda? Jag har ett liv och kanske inte kan/orkar svara på en gång! 


Jag såg en väldigt intressant artikel imorse som ni kan läsa om här ----> http://jessicaalmenas.se/2017/10/06/efter-utmattningen/ Så sant! 


Ta er tid att läsa denna text om just utmattningssyndrom - det är precis så det är. 

Det är lika för mig åren 2009-2010,2011,2015 och delar av våren 2016 är helt svarta för mig...kommer inte ihåg vad som hände/vad jag gjorde. Hade jag inte skrivit dagbok hade jag inte alls kommit ihåg vad som hände överhuvudtaget...Ibland går jag tillbaka och läser vad som hände.


Satt och tänkte på lite saker igår om att jag har världens bästa vänner som får mig att må bra. 

Mitt självförtroende som mina ex har tryckt ner och gjort så det har försvunnit har en viss person som betyder väldigt mycket för mig byggt upp på bara 1 år. 


Äh...kommer inte på något mer att skriva. Hörs Hej. 


//Mia 








 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia Mia - Måndag 18 mars 10:52

Vem är jag egentligen? Jag kanske har fått reda på vem jag är och att jag kanske äntligen har fått en diagnos, som jag har väntat på sedan jag va jätte liten. Min mamma va/är liksom emot personer med diagnoser och tyckte att personer med diagnoser är...

Av Mia Mia - 26 september 2021 19:32

        I början av Januari började jag chatta med en person på Facebook, vi pratade om allt möjligt och allt kändes så rätt. Han lade till mig som vän men skrev ingenting, men eftersom jag kände honom sedan tidigare så skrev jag till honom o...

Av Mia Mia - 1 september 2020 00:30

                                När detta inlägg publiceras har jag redan slutat på detta företag men jag skriver detta i slutet på Augusti, så texten kan verka som att jag fortfarande jobbar där.   Nu ska jag för ...

Av Mia Mia - 19 september 2018 12:05

Jag funderar på att gå upp på heltid efter min utmattningsdepression, jag börjar äntligen bli fri från den. Jag har mått väldigt dåligt i min ums och nu de senaste 2 veckorna har jag mått riktigt bra även om jag har varit trött, men jag känner att ...

Av Mia Mia - 11 september 2018 13:11

Vilken underbar sommar vi har haft i Sverige iår mycket bad,sol och resor för min del. Nu går det mot mörkare tider, Höst-vinter-vår och sommar och sen fortsätter det vår-sommar-höst-vinter...allt går så fort snart pension.   Jag läste gamla m...

Ovido - Quiz & Flashcards