Alla inlägg under april 2017

Av Mia Mia - 17 april 2017 17:45

Varför finns det män som misshandlar kvinnor och polisen gör ingenting trots att det finns bevis?
Jag kan ej lägga in bilder här på bloggen pga att det finns alldeles för många människor som vill mej illa och allt är bara mitt fel


Varför ska jag som inte har gjort något fel gömma mig? Varför kan jag inte leva ett normalt liv? Där jag lägger in bilder på mitt liv. Jag kan inte det tack vare dessa förbannade nättroll som finns överallt som gör allt för att försöka trycka ner mej.

Är jag ute och går är jag rädd för att människorna som vill mej illa ska komma och göra mej illa. Nu är den chansen minimal men det kan absolut hända. Vad gör polisen? Ingenting...Trots att det finns bevis - de lägger ner förundersökningen.


Annars finns det en annan psykiskt sjuk människa som vägrar ge upp mej på fb jag har blockat honom han återkommer...jag blockar säger åt honom att jag inte vill ha något med han att göra....han skriver ännu mer...

Ovido - Quiz & Flashcards