Direktlänk till inlägg 28 februari 2018

Boktips!

Av Mia Mia - 28 februari 2018 09:42

Jag vill tipsa om en bok som heter Midial läkning av Anthony.William På baksidan står det följande:


Blir du förvirrad av alla motsägelsefulla hälsoråd och längtar efter tydlig vägledning?

Är du orolig över ökningen av sjukdomar och vill ha råd om hur du ska förebygga dem?

Vill du gå ner i vikt?

Känna dig yngre än du är?

Få mer energi?

Hjälpa en närstående att bli frisk?

Skydda familjen från sjukdomar och krämpor?

Har du provat allt, varit överallt - men din hälsa är ändå inte som du vill att den ska vara?

Vill du bli försäkrad om att ditt lidande inte är inbillning, elller att det inte är du själv som orsakat det?

Vill du känna dig som dig själv igen?

Återfå din mentala balans?

Vill du få andligt stöd och hitta kontakten med din själ och dess potential?


Då är Medial läkning en bok för dig!


Det kanske låter som en tråkig bok, men den är faktiskt väldigt bra och intressant.


**************************************************
**************


-14 med sol idag. Väldigt mycket snö som yr då det blåser. Skönt att jag har mina slalomglasögon med mig överallt som skydd för mina ögon som svullnar upp så fort det blåser en liten vindpust. Det är jätte jobbigt för mig.

Hade de på jobbet för ca 1 månad sedan och en arbetskamrat bara skrattade åt mig utan att ta reda på fakta först - fy f*n va förbannad jag blev, jag sa åt honom: -Va fan skrattar du åt? Det är inget roligt att ha slalomglasögon på sig när det blåser pga en ögonsjukdom! Då blev han röd i ansiktet och bara gick därifrån....inge förlåt eller något...Har människor svårt att använda ordet förlåt?


En person skriver till mig och tar för givet att jag är singel bara för att jag har facebook...han har aldrig frågat om jag är singel eller inte...jag skriver alla inlägg offentligt men vad hjälper det? Jag har skrivit till honom och sagt att jag inte är intresserad men ändå fortsätter han...jag skrev för många år sedan att jag inte va intresserad av nån som inte förstår allvaret i livet...han glassar runt på en räkmacka.


Snart ska jag in till stan och göra lite ärenden och till jobbet en sväng för att tacka av en av cheferna som går i pension idag.


Den 28.e april blir det nog en resa med Eckerölinjen - brukar vara bra väder då så får hoppas på det bästa.


Dags att göra lite nytta. Ha en bra dag!


//Mia

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia Mia - Måndag 18 mars 10:52

Vem är jag egentligen? Jag kanske har fått reda på vem jag är och att jag kanske äntligen har fått en diagnos, som jag har väntat på sedan jag va jätte liten. Min mamma va/är liksom emot personer med diagnoser och tyckte att personer med diagnoser är...

Av Mia Mia - 26 september 2021 19:32

        I början av Januari började jag chatta med en person på Facebook, vi pratade om allt möjligt och allt kändes så rätt. Han lade till mig som vän men skrev ingenting, men eftersom jag kände honom sedan tidigare så skrev jag till honom o...

Av Mia Mia - 1 september 2020 00:30

                                När detta inlägg publiceras har jag redan slutat på detta företag men jag skriver detta i slutet på Augusti, så texten kan verka som att jag fortfarande jobbar där.   Nu ska jag för ...

Av Mia Mia - 19 september 2018 12:05

Jag funderar på att gå upp på heltid efter min utmattningsdepression, jag börjar äntligen bli fri från den. Jag har mått väldigt dåligt i min ums och nu de senaste 2 veckorna har jag mått riktigt bra även om jag har varit trött, men jag känner att ...

Av Mia Mia - 11 september 2018 13:11

Vilken underbar sommar vi har haft i Sverige iår mycket bad,sol och resor för min del. Nu går det mot mörkare tider, Höst-vinter-vår och sommar och sen fortsätter det vår-sommar-höst-vinter...allt går så fort snart pension.   Jag läste gamla m...

Ovido - Quiz & Flashcards