Direktlänk till inlägg 11 september 2018

Vilken sommar!

Av Mia Mia - 11 september 2018 13:11

Vilken underbar sommar vi har haft i Sverige iår mycket bad,sol och resor för min del.

Nu går det mot mörkare tider, Höst-vinter-vår och sommar och sen fortsätter det vår-sommar-höst-vinter...allt går så fort snart pension.


Jag läste gamla mail för en tid sedan och tänkte för mig själv att det är många som är väldigt avundsjuka därför försöker människor trycka ner en annan. Men det va så otroligt kul att läsa. Hahaha vilka idioter det finns.

Jag läste i en utav mina dagböcker jag skriver i för hand där mina mest privata tankar och känslor står och det va en riktigt hemsk läsning!

Jag läste om ett förhållande jag hade för några år sedan - vilket strul det var där föräldrar,barnen,syskonen,barnens mamma..jösses...Tur att jag kom ur den skiten.


//Mia

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia Mia - Måndag 18 mars 10:52

Vem är jag egentligen? Jag kanske har fått reda på vem jag är och att jag kanske äntligen har fått en diagnos, som jag har väntat på sedan jag va jätte liten. Min mamma va/är liksom emot personer med diagnoser och tyckte att personer med diagnoser är...

Av Mia Mia - 26 september 2021 19:32

        I början av Januari började jag chatta med en person på Facebook, vi pratade om allt möjligt och allt kändes så rätt. Han lade till mig som vän men skrev ingenting, men eftersom jag kände honom sedan tidigare så skrev jag till honom o...

Av Mia Mia - 1 september 2020 00:30

                                När detta inlägg publiceras har jag redan slutat på detta företag men jag skriver detta i slutet på Augusti, så texten kan verka som att jag fortfarande jobbar där.   Nu ska jag för ...

Av Mia Mia - 19 september 2018 12:05

Jag funderar på att gå upp på heltid efter min utmattningsdepression, jag börjar äntligen bli fri från den. Jag har mått väldigt dåligt i min ums och nu de senaste 2 veckorna har jag mått riktigt bra även om jag har varit trött, men jag känner att ...

Av Mia Mia - 4 mars 2018 06:21

I fredags arbetade jag...hände väl inget speciellt den dagen mer än att vi va till willys efter arbetet.   Igår bakade jag hela förmiddagen för att vi ska ha mysfrukost till vasaloppet som börjar idag klockan 8.00 på SVT. Va till affären 2 gån...

Ovido - Quiz & Flashcards