Alla inlägg under mars 2018

Av Mia Mia - 4 mars 2018 06:21

I fredags arbetade jag...hände väl inget speciellt den dagen mer än att vi va till willys efter arbetet.


Igår bakade jag hela förmiddagen för att vi ska ha mysfrukost till vasaloppet som börjar idag klockan 8.00 på SVT.

Va till affären 2 gånger på 30 minuter. Sen kom killen på att han ville gå på krogen fast vi hade sagt att vi skulle ha en bak-pysseldag hemma..så jag fick väl skjutsa in honom till 14 också...sen hämta vid 17...så det blev inget mer pyssel och bak den dagen...han va full som ett ägg och gick och gnällde om allt när han kom hem...han satt sig och åt och sen gick han och sov och sov resten av kvällen....han gick och lade sig vid 18.30 ungefär och sover fortfarande....jag hade ju jätte kul igår kväll...NOT....ska prata med honom mot kvällen idag.


Jag har sagt åt 3 stycken att jag inte vill ha med dom att göra, Jag vet inte vad det är som har hänt med mig det skulle jag aldrig ha vågat för 1 år sedan....men den 1.a lyssnade, den 2.a vill inte ge upp utan fortsätter att skicka sms..den 3.dje fortsätter att skriva att jag är dryg som inte svarar - han vill vara KK men inget mer...han verkar inte förstå...


Jag ska beställa böckerna: Omgiven av idioter och omgiven av psykopater. Det verkar vara bra böcker.


ibland känner jag mig som en hemmafru...killen åker iväg och roar sig men jag får stanna hemma och pyssla..visserligen ville han att jag skulle följa med igår men jag tyckte att det va viktigare att vara hemma när köket såg ut som ett bombnedslag...men inte tog jag reda på det...jag blev så trött och less på allt igår så usch!


Han riktigt tjatade om att han skulle iväg på krogen så undrar vem han träffade? Sa jag ifrån så blev han väldigt sur..

Kanske låter svartsjuk men va fan...har man varit med om otrohet i varje förhållande då blir man misstänksam och ledsen.


Hade inte jag haft djur hade jag dragit från Sverige för länge sedan...gett upp allt och börjat ett nytt liv i mitt drömland jag tänker flytta till så småningom...kanske bli nunna..är ju bara problem med killar i alla fall.

Lesbisk? Näe då blir jag hellre nunna.


Chattar med en psykopat...det verkar vara nå fel på honom i alla fall...han skulle jag kunna säga åt men han är så dum så det är kul att skriva med honom ibland..han vill att jag ska sälja allt...huset, djuren m.m och flytta ner till honom..Haha..han verkar inte heller förstå att jag har pojkvän..jag skriver det nästan varje dag tror jag...men men...får se hur länge han orkar skriva...jag skriver bara ja eller nej eller kanske...jag skulle inte vilja chatta med en person som bara skriver nej,ja eller kanske...skulle bli tröttsamt i längden skulle jag tycka. Hahaha


Måste försöka göra i ordning köket..det ser ut som ett bombnedslag..sen ska jag väcka fullkajan så att han inte missar vasaloppet...


Jag funderar på att åka vasaloppet nästa år - det skulle vara riktigt kul...


Ha en underbar bra dag!


//Mia

Ovido - Quiz & Flashcards