Direktlänk till inlägg 15 december 2017

Fredagkväll

Av Mia Mia - 15 december 2017 20:24

Först arbeta sen hem och sov en stund...sen in till stan för att hämta killen och en arbetskamrat, handla både till djuren och mig och killen. Jag köpte lite frukt och gjorde en Gino *Gott*Gott* 

Jag gjorde på: 

Banan

Äpple

Apelsin 

Riven marabouchoklad kaka 200 gram. 

Sen in i ugnen på 250 grader på grill (Ej undervärme) 

Och serveras med vanlijglass. 

Riktigt gott. 


Det ska ni prova, man kan ju ha vilken frukt som helst egentligen men jag tycker dessa är godaste frukterna. 


Fick tag på ett Nintendo 8-bit tidigare i veckan riktigt kul. Ska bli kul när jag får alla spel jag har beställt så jag kan spela lite mer och med kartong! 

Inte tänker man på att spara kartonger när man är liten/ung eller när spelen kom ut...dumt egentligen att man inte förstod bättre...

Jag hade ett NES tidigare men det sålde min dåvarande kille för att han behövde pengar till medicin utan att jag visste det....usch va arg,sur pch ledsen jag va...600 kronor sålde han det för + en hel del spel...tror det va 20 spel...


Imorgon är det julkonsert i kyrkan, det ska jag och killen gå på..det är riktigt mysigt. 



Nu ska jag lägga mig och se på film..God natt.


//Mia

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia Mia - Måndag 18 mars 10:52

Vem är jag egentligen? Jag kanske har fått reda på vem jag är och att jag kanske äntligen har fått en diagnos, som jag har väntat på sedan jag va jätte liten. Min mamma va/är liksom emot personer med diagnoser och tyckte att personer med diagnoser är...

Av Mia Mia - 26 september 2021 19:32

        I början av Januari började jag chatta med en person på Facebook, vi pratade om allt möjligt och allt kändes så rätt. Han lade till mig som vän men skrev ingenting, men eftersom jag kände honom sedan tidigare så skrev jag till honom o...

Av Mia Mia - 1 september 2020 00:30

                                När detta inlägg publiceras har jag redan slutat på detta företag men jag skriver detta i slutet på Augusti, så texten kan verka som att jag fortfarande jobbar där.   Nu ska jag för ...

Av Mia Mia - 19 september 2018 12:05

Jag funderar på att gå upp på heltid efter min utmattningsdepression, jag börjar äntligen bli fri från den. Jag har mått väldigt dåligt i min ums och nu de senaste 2 veckorna har jag mått riktigt bra även om jag har varit trött, men jag känner att ...

Av Mia Mia - 11 september 2018 13:11

Vilken underbar sommar vi har haft i Sverige iår mycket bad,sol och resor för min del. Nu går det mot mörkare tider, Höst-vinter-vår och sommar och sen fortsätter det vår-sommar-höst-vinter...allt går så fort snart pension.   Jag läste gamla m...

Ovido - Quiz & Flashcards