Alla inlägg under april 2016

Av Mia Mia - 11 april 2016 17:43

Det är vååår!

Börjar längta ut. Längtar tills jag kan sitta ute en hel dag med marsvinen i uteburen som jag ska köpa inom kort eller om jag bygger en.


Jag ska sätta ihop 2 av marsvinen inom kort (helgen kanske) och JA, jag vet vad jag gör!


Träffade läkaren idag utan framgång förstår inte varför det är så svårt att få en sjukskrivning!

Han satt mer och lyssnade än att göra sitt jobb han måste vara utbildad psykolog?!

Han satt mer som ett frågetecken när jag berättade om mitt mående blir less på inkompetenta läkare som tror att de kan men de vet ingenting om patienternas mående eller sjukdomar.


Jag pratade med chefen på mitt jobb idag om att jag ska jobba imorgon och han blev väldigt glad och vi började prata rent allmänt om livet och så.

Vi har kommit överens om att jag ska ringa till honom varje måndag för att försöka komma igång med att gå upp i tid så jag också kan få en anställning där.

Jag fick beröm att jag va väldigt duktig att jobba och att de skulle mer än gärna anställa mig men då måste jag klara av att gå upp i tid så som jag känner nu kan jag inte det tyvärr.

Jag ska vara kvar där till hösten så får vi se sen hur det blir.


//Mia

Ovido - Quiz & Flashcards