Alla inlägg under december 2016

Av Mia Mia - 12 december 2016 11:47

Det svåraste när man skriver blogg (tycker jag) är att komma på vad jag ska skriva om. Det finns en hel del "troll" där ute som är ute efter att förstöra för andra människor tyvärr därför kan jag inte skriva om vad som helst tyvärr.


Jag va en väldigt öppen person för några år sedan men sen detta "troll" kom ivägen för mig är det jätte svårt att skriva. Det va för ca 4 år sedan men det skulle inte förvåna mig om detta "troll" fortfarande sitter och försöker snoka.

Därför är jag någorlunda anonym här.


Jag blir galen!!! I en annan ort ca 6 mil härifrån bor en person, vi gjorde allting tillsammans tidigare iår, tyvärr visade det sig att han hade stora alkoholproblem, han nekar att han tittar på porr och försöker googla om mig (varför vet jag inte). Jag bryr mig ju inte om han tittar på porr eller inte, men att han nekar - det är det som det stora felet är, varför ska man ljuga om nånting sånt för den man älskar?

Jag har iaf tappat mitt intresse och det har jag sagt åt honom men det vägrar han att förstå.

Jag vet inte alls vad jag ska göra för att få honom att förstå.

Jag ska berätta precis var jag är, men han säger ingenting om vart han tar vägen även om jag frågar.


Det finns en väldigt mysig och trevlig människa här i stan som jag älskar och den personen älskar mig, det är verkligen mysigt när ens känslor är besvarade.  


Nu ska jag träna. Hade bra alla där ute i världen.

Ovido - Quiz & Flashcards