Alla inlägg den 19 oktober 2017

Av Mia Mia - 19 oktober 2017 11:50

Allt ordnar sig till slut även om jag har svårt att se lösning på problemen för stunden men allting ordnar sig till det bättre. Det gick bra på mötet idag...fruktansvärt bra. Kom lite tidigare än väntat så fick prata med personen som skulle vara med på mötet och det kändes så bra för mig att prata med personen innan den andre personen kom. 


Hoppas verkligen att bilen går igenom besiktingen nästa vecka. 


Folk skriver i chatten till mig på facebook men ibland är jag så trött och less att jag inte orkar svara. 

Vissa meddelanden raderar jag för jag orkar inte prata med personen i fråga överhuvudtaget, men de flesta svarar jag.


Köpte en julskinka idag. 40 kronor/kg. Tyckte jag va billigt. Skönt att börja lite i tid istället för att vara ute i sista minuten jämt. 

Ska iväg på onsdag tror jag och handla lite julklappar till några stycken hade jag tänkt...får se hur jag mår. 



//Mia



Ovido - Quiz & Flashcards