Alla inlägg under maj 2015

Av Mia Mia - 30 maj 2015 19:17

Snart är det sommarlov. Härligt härligt. Ut och njut av sommaren och sitt inte inne och deppa för att det är molnigt, regn,sol eller vad det nu kan vara. När jag va liten va jag aldrig inne. Vi va alltid ute och lekte.

Jag ska t.o.m göra sommarlov med Facebook och denna blogg och kommer tillbaka när skolorna börjar igen.
Denna sommar ska jag verkligen njuta av min ledighet och försöka hitta på roliga saker som vi gjorde när vi va små.
Strunta i om du är/håller på att bli vuxen, lek så länge du kan!! Bara leka och njuta.

Av Mia Mia - 6 maj 2015 15:21

Jag kommer aldrig att kunna skriva blogg öppet då hoppar "Trollet" på mig.
Jag måste vara hemlig känns inte alltid så kul men kan inte göra på något annat vis.
Jag måste tänka på hur jag skriver och vad jag skriver om jag inte lösenordsskyddar bloggen men känns inte bra att göra det jämt.

Jag laddade ner bloggplatsens app idag den verkar okej. Jag sitter inte mycket vid datorn nu för tiden kanske sitter där 1-2 ggr/månad. Är bara massa reklam.

Nu är det käk som min duktiga älskling har lagat tack för att du finns i mitt liv.

Ovido - Quiz & Flashcards