Direktlänk till inlägg 9 december 2017

Det nalkas mot jul!

Av Mia Mia - 9 december 2017 06:46

Det börjar nalkas mot jul....bara 15 dagar kvar till julafton! Känns underbart och roligt. 

Klädde granen igår, först tänkte jag klä den med vanliga julgransljus med sladd men jag hade varken tålamod eller ork att reda ut härvan så det blev en tur till Rusta och där köpte jag trådlösa julgransljus som visade sig vara värdelösa - de lös inte alls lika bra som vanliga ljus med sladd så jag fick väl försöka reda ut härvan ändå men till slut så efter många svärord och mycket tålamod så lyckades jag reda ut det..förstår inte hur det kan trasslas till när jag lägger ner det snyggt i kartongen. 


Idag är det julbak på schemat, lussebullar,pepparkakor och kokostoppar. 


Jag va till veterinären igår och hämtade min hunds urna igår kändes jätte bra att få hem den före helgen. 


//Mia

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia Mia - Måndag 18 mars 10:52

Vem är jag egentligen? Jag kanske har fått reda på vem jag är och att jag kanske äntligen har fått en diagnos, som jag har väntat på sedan jag va jätte liten. Min mamma va/är liksom emot personer med diagnoser och tyckte att personer med diagnoser är...

Av Mia Mia - 26 september 2021 19:32

        I början av Januari började jag chatta med en person på Facebook, vi pratade om allt möjligt och allt kändes så rätt. Han lade till mig som vän men skrev ingenting, men eftersom jag kände honom sedan tidigare så skrev jag till honom o...

Av Mia Mia - 1 september 2020 00:30

                                När detta inlägg publiceras har jag redan slutat på detta företag men jag skriver detta i slutet på Augusti, så texten kan verka som att jag fortfarande jobbar där.   Nu ska jag för ...

Av Mia Mia - 19 september 2018 12:05

Jag funderar på att gå upp på heltid efter min utmattningsdepression, jag börjar äntligen bli fri från den. Jag har mått väldigt dåligt i min ums och nu de senaste 2 veckorna har jag mått riktigt bra även om jag har varit trött, men jag känner att ...

Av Mia Mia - 11 september 2018 13:11

Vilken underbar sommar vi har haft i Sverige iår mycket bad,sol och resor för min del. Nu går det mot mörkare tider, Höst-vinter-vår och sommar och sen fortsätter det vår-sommar-höst-vinter...allt går så fort snart pension.   Jag läste gamla m...

Ovido - Quiz & Flashcards