Direktlänk till inlägg 7 februari 2018

Bra start på 2018

Av Mia Mia - 7 februari 2018 18:59

En riktigt bra start om jag får säga det själv asså!


Tänkte börja med att berätta lite om nagelsvamp...
Jag har fått nagelsvamp på 2 fingrar, (ingenting att skämmas över) Det är väldigt vanligt. Har provat massa dyra medicinskt nagellack från apoteket i ca 5 månader till och från om inte längre...glöm allt sånt...Jag köpte ättikssprit på vanlig affär och det blev genast mycket bättre...har använt det i ca 3 veckor - det är inte bra, men betydligt mycket bättre. Man tar en topz och doppar ner den i ättiksflaskan och sen på naglarna där du har svamp 2 ggr/dag.


Grannen va in till mig för några dagar sedan och han är så fruktansvärt snygg...riktigt ögongodis synd bara att han är lite väl ung, men va fan...kärleken har ingen ålder. :D


Ringde en kvinnoklinik igår och tänkte höra mig för om vad jag ska göra med min förbannade mensvärk...jag fick till svar att jag ska vända mig till VC eller också skaffa barn...efter sköterskan hade sagt det kunde hon inte ge mig vidare svar utan valde att avsluta samtalalet...Hallå?? Jag vill inte ha skrikande ungar!  Hon tyckte att jag skulle skaffa barn eftersom värken går över efter att man har fött barn???


//Mia


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia Mia - Måndag 18 mars 10:52

Vem är jag egentligen? Jag kanske har fått reda på vem jag är och att jag kanske äntligen har fått en diagnos, som jag har väntat på sedan jag va jätte liten. Min mamma va/är liksom emot personer med diagnoser och tyckte att personer med diagnoser är...

Av Mia Mia - 26 september 2021 19:32

        I början av Januari började jag chatta med en person på Facebook, vi pratade om allt möjligt och allt kändes så rätt. Han lade till mig som vän men skrev ingenting, men eftersom jag kände honom sedan tidigare så skrev jag till honom o...

Av Mia Mia - 1 september 2020 00:30

                                När detta inlägg publiceras har jag redan slutat på detta företag men jag skriver detta i slutet på Augusti, så texten kan verka som att jag fortfarande jobbar där.   Nu ska jag för ...

Av Mia Mia - 19 september 2018 12:05

Jag funderar på att gå upp på heltid efter min utmattningsdepression, jag börjar äntligen bli fri från den. Jag har mått väldigt dåligt i min ums och nu de senaste 2 veckorna har jag mått riktigt bra även om jag har varit trött, men jag känner att ...

Av Mia Mia - 11 september 2018 13:11

Vilken underbar sommar vi har haft i Sverige iår mycket bad,sol och resor för min del. Nu går det mot mörkare tider, Höst-vinter-vår och sommar och sen fortsätter det vår-sommar-höst-vinter...allt går så fort snart pension.   Jag läste gamla m...

Ovido - Quiz & Flashcards