Alla inlägg den 22 juli 2017

Av Mia Mia - 22 juli 2017 16:21

Änlligen har jag semester! Har loggat ut från fb både från datorn och telefon kanske återgår till fb i höst.

Skönt att vara utan ett tag.


Har inga direkta semesterplaner heller...har ingen aning om vad vi ska göra.  Jo en sak jag har planerat är att vi ska till ett ställe utanför Gävle (Kommer inte ihåg vad det heter). Men det skulle vara mysigt att åka iväg nånstans också och kanske bo i en stuga eller liknande och bara vara....tält,stuga eller husvagn spelar ingen roll. 


En utav mina arbetskamrater har fått lägenhet i området jag bor i från 1.a september känns skönt på något vis att det är någon som jag känner som flyttar hit och som inte är psykiskt sjuk. Men varför han inte fick lägenheten på en gång förstår jag inte...lägenheten är ju tom...


Nu står det still...vet inte alls vad jag ska skriva om nu...men återkommer i höst! 


Trevlig sommar på er alla! 







Ovido - Quiz & Flashcards