Alla inlägg den 7 juli 2017

Av Mia Mia - 7 juli 2017 19:56

Jag blev så ledsen och arg idag. Har en sommarjobbare med mig idag som klagade på precis allting jag gjorde!
Hur jag körde (Fast h*n inte har något körkort), hur jag bar vissa saker...Allt klagade personen på.

Och min närmsta arbetskamrat tog självklart sommarjobbarens parti. Verkligen skönt att det va sista dagen för människan idag!!! Jag blev så less så jag va tvungen att gå undan ett tag och gömma mig på toa.
Hoppas verkligen att nästa vecka blir bättre!


Jag funderar på att köpa en födelsedagspresent till en person som fyller år i veckan...funderar på att ge honom Whiskey eller något och skriva på flaskan: Öppnas på din 20-års dag! Grattis på födelsedagen. :)


Tog hand om en nymfparakit i veckan som ingen ville ha...va en arbetskamrat som hade hittat honom i rabatten och frågat deras granne om det va deras och då hade ungarna sagt: -Ja, vi tröttnade på honom och slängde ut honom.

Då hade arbetskamraten gått upp till dom och pratat med mamman och hon ville inte heller ha tillbaka honom då hade arbetskamraten sagt: Om jag hittar ett hem åt honom, är det okej att han flyttar dit? Det va väl inte mamman så glad över...men varför slänga ut en levande varelse? Så han fick flytta till mig som tur va!

Han är ju världens goaste lilla kille. Pratglad. Glad. Men lite rädd för fingrar..men gömmer jag fingrarna i en tröja går det bra att komma upp på axeln. :)

Han verkar inte ha haft det så lätt stackarn.


Kanske ska köpa hus och ta hand om mindre djur som ingen vill ha? Som typ marsvin,kaniner,fåglar och hamster.


Verkar som att "trollet" som förföljde mig för några år sedan har slutat eller så har det inte hittat mig...skönt om det har slutat.


Nu ska jag lägga min lilla pippi...Tror att han ska få heta Olle,whissel har killen döpt honom till...Kärt barn har många namn. HAHAHA


God natt!

Ovido - Quiz & Flashcards