Alla inlägg den 21 februari 2018

Av Mia Mia - 21 februari 2018 09:57

Jag berättade om slampan förra veckan här i bloggen...Hon har inte sagt nånting till mig...Förstår inte vad det är för fel på oss tjejer men jag ska inte lägga mer energi på henne!


Jag känner mig så trött i kroppen nu för tiden...tröttare än jag känt mig på väldigt länge därför ska jag börja med kosttillskott (Mitt val kvinna) får se om det blir bättre.


Pyskopaten håller fortfarande på att "jaga" mig snart blir det anmälan! Värst på helgerna tyvärr.

Men det är många som vet om vad han håller på med.


En annan sak jag blir irriterad på är att varför har man hemligheter för den man älskar? Varför är man otrogen?

Personligen tycker jag att det ska vara dödstraff på otrohet, det är hårda ord men det gör så fruktansvärt ont att bli bedragen. (Egen erfarenhet).


Jag har tänkt väldigt mycket på att gå upp på heltid på arbetet....Men jag vet inte om jag skulle klara av det med tanke på mitt mående.

Men jag klarade av det förut varför skulle jag inte klara av det nu?

Jag ska se om jag blir piggare med mina tabletter som jag köpte från apotea.se <-- de är betydligt mycket billigare än apoteket.se

Mår jag bra av de efter en tid då ska jag verkligen fundera på hur jag ska göra..känns inte bra att arbeta på det sättet som jag gör.


Vi behöver förresten folk till mitt arbete vi är så underbammande så det finns inte...vi har en fruktansvärt lat person på arbetet som inte vill göra något...inte konstigt att personen har fått sparken.

Nu ska jag ut och gå medan det är fint väder, måste ta tillvara på det vackra vädret medan jag kan.



Ovido - Quiz & Flashcards