Direktlänk till inlägg 12 september 2017

September!

Av Mia Mia - 12 september 2017 14:01

Redan mitten på September. Tiden går så otroligt fort jag hinner inte med...Det va ju nyss april och snart är det jul igen. 

Tiden mellan 2015 och våren 2016 börjar blekna bort...Hade jag inte skrivit upp vad som hade hänt då, då hade jag inte kommit ihåg det. 

Under den här tiden fick jag aldrig köpa något det va bara dåvarande maken som gällde - han skulle bara ha saker men när jag skulle köpa något va det totalt fel. 


Nu har jag köpt en hel del saker men mest köksmaskiner och filmer men mycket annat också. 

Jag börjar komma ikapp med sånt jag vill ha. 

Nu är det bara kläder som jag behöver men det ska jag handla i Ullared om jag hittar några fina kläder förstås. 

Jag är ute efter en rosa nästan lysande tröja. 

Funderar även på att köpa sängkläder och lite badhandukar för sånt behöver jag också, men får se hur mycket det blir. 


Det ska bli riktigt skönt att komma iväg! 


Minnerna från 2008-2011 börjar också blekna bort...2009-2010 är nästan helt borta vissa delar av det. 

Vad gjorde jag? Vad gjorde vi? Hur mådde jag? 

Kommer nästan inte ihåg nånting av det. Det va andra gången jag fick mitt utmattningssyndrom. 

Första gången va 2001-2003...Men det va inte så farligt som det blev senare. 

Jag hade en grön dagbok med en katt på som försvann 2005 och jag vet vem som snodde den också men det väl aldrig bli så att jag får tillbaka den...den är väl slängd sen många år...tråkigt när folk inte kan se skillnad på ditt och mitt! Jag skrev i den om hur det va då, vad jag gjorde,hur jag mådde, vad som hände. 

Kommer även att skriva ut det här - det jag kommer ihåg...vid ett senare tillfälle. 


Nu blir det nytta...ska gå ut till breviådan och se om det har kommit någon post men sån tur har jag väl inte...är ju lantbrevbäring på det här stället. Hahaha


*kram* på er alla mina läsare!





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia Mia - Måndag 18 mars 10:52

Vem är jag egentligen? Jag kanske har fått reda på vem jag är och att jag kanske äntligen har fått en diagnos, som jag har väntat på sedan jag va jätte liten. Min mamma va/är liksom emot personer med diagnoser och tyckte att personer med diagnoser är...

Av Mia Mia - 26 september 2021 19:32

        I början av Januari började jag chatta med en person på Facebook, vi pratade om allt möjligt och allt kändes så rätt. Han lade till mig som vän men skrev ingenting, men eftersom jag kände honom sedan tidigare så skrev jag till honom o...

Av Mia Mia - 1 september 2020 00:30

                                När detta inlägg publiceras har jag redan slutat på detta företag men jag skriver detta i slutet på Augusti, så texten kan verka som att jag fortfarande jobbar där.   Nu ska jag för ...

Av Mia Mia - 19 september 2018 12:05

Jag funderar på att gå upp på heltid efter min utmattningsdepression, jag börjar äntligen bli fri från den. Jag har mått väldigt dåligt i min ums och nu de senaste 2 veckorna har jag mått riktigt bra även om jag har varit trött, men jag känner att ...

Av Mia Mia - 11 september 2018 13:11

Vilken underbar sommar vi har haft i Sverige iår mycket bad,sol och resor för min del. Nu går det mot mörkare tider, Höst-vinter-vår och sommar och sen fortsätter det vår-sommar-höst-vinter...allt går så fort snart pension.   Jag läste gamla m...

Ovido - Quiz & Flashcards